top of page
  • תמונת הסופר/תAyelita

אומנות בימי קורונה- מאחורי הקלעים של עסק חדש

עודכן: 3 בדצמ׳ 2020


היזמות הפרטית שלי.


אחרי קריירה של 20 שנה במגזר החברתי בתפקידים שונים ומגוונים, מתוכם תפקידי ניהול בעשור האחרון, החלטתי לעצור ולחשב מסלול מחדש. העסק AYELITA נולד במקרה בתקופת הקורונה. לפני הקורונה התחלתי להקים עסק אחר אבל, הטיימינג של יזמות ובניית עסק בתקופה הזאת היא מאתגרת. למרות זאת, משהו חדש נולד לו, מבלי לתכנן.

בזמן ההסגר, באופן טיבעי לגמרי מבלי לחשוב יותר מידי, חזרתי לאומנות. אני אוהבת את המגע עם צבעים, חומרים וטקסטורות שונות. אני אוהבת לחקור ולהתנסות בטכניקות שונות וחזרה לאומנות וליצירה, משפיעים עליי באופן מיידי. יש כח מרפא ביצירה ובשבילי זאת גם דרך לביטוי והבעה חיצונית של רעיונות ומחשבות פנימיים.

כך לאט לאט נולדה לי סדרת ציורים, איורי נשים, איורים לילדים ,דפים מעוצבים ואפילו התחלה של קלפים מאיורים. את כל זה העלתי (ואני ממשיכה להעלות) כאן וגם בחנות האונליין שלי בETSY.




איך הסיפור עם האומנות התחיל?


תמיד אהבתי לצייר ולעצב, עוד משחר ילדותי. בשיעורי האומנות בבית הספר הצלחתי לבלוט והאיורים שלי קישטו מספר תערוכות בית ספריות. ציירתי כל דבר, אבל במיוחד נמשכתי לציורי פנים (אגב, פורטרייטים זה גם מה שאני הכי אוהבת לצלם). כשהייתי בתיכון ובצבא הייתי בטוחה שייעודי בחיים זה להיות מעצבת ואמנית רב תחומית. בגיל 21, צעירה ונמרצת, התקבלתי ללימודי עיצוב ואומנות במכון הטכנולוגי חולון HIT, שנחשב לאחד ממוסדות הכשרת המעצבים המובילים בארץ.

בשנת הלימודים הראשונה, קיבלתי יסודות מצוינים לידע הבסיסי שצברתי בעצמי עד אז- למדתי רישום מודלים, שיעורי איור וציור, תולדות העיצוב, תולדות האומנות, יסודות בעיצוב מוצר, סדנאות עץ, חריטה ועוד.

כעבור שנה של לימודים אינטנסיביים ותחרותיים במיוחד, החלטתי לפרוש. עצרתי ונסעתי לטייל כמעט שנה בארה"ב ובמרכז אמריקה. במהלך הטיול, התרגשתי ונפעמתי ממראות הטבע, מהיערות, הרי הגעש, האוכלוסייה והתרבות והחלטתי ללמוד גיאוגרפיה בבן גוריון, לאחר מכן המשכתי לתואר שני בחינוך ובמקביל פיתחתי קריירה רבת שנים בתחומי חינוך חברתי, תרבות וקהילה, בתפקידים רבים ועם אוכלוסיות מגוונות.




לפני כחצי שנה החלטתי שוב לעצור ולחשב מסלול מחדש. והנה, בתקופת הקורונה, אני חוזרת אל המקום הטבעי שלי, זה שמרגיע אותי ומניע אותי בו זמנית - יצירה ואומנות.


את חנות האונליין הקמתי בעצמי, בפלטפורמה של WIX, שפע הזמן הפנוי בסגר איפשר לי ללמוד ולשאול בקבוצות שונות שאילתות בנושא הקמת האתר והחנות.


איפה אפשר למצוא את האיורים שלי ?


בחנות ה -ETSY שלי, תוכלו לרכוש את האיורים כקבצים דיגיטליים ולהדפיס בבית או בבית דפוס, לשימוש אישי.

פה באתר, בחנות האונליין תוכלו לרכוש את האיורים כהדפסים על גבי נייר איכותי ממוחזר או על קנבס. תוכלו למצוא גם מוצרי נייר מעוצבים, מחברות, יומנים שבועיים, קלפי נשים מאוירות ועוד.

באתר 6 society אפשר לראות את האיורים והעיצובים שלי על גבי פריטים שונים : כריות, מחברות, כיסויים לפאלפון ועוד. העיצובים שלי, הייצור של חברת society6 והרכישה דרכם.


ממליצה להירשם לעדכונים כדי לדעת מה חדש וכדי לקבל הנחות והפתעות במייל.



איילת







פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page