top of page
  • תמונת הסופר/תAyelita

איך לעצב בעצמכם בקלות בקאנבה?

עודכן: לפני 4 ימים

זה לא סוד שאחד הכלים הדיגיטליים שהכי קל להתמכר אליהם הוא תוכנת הרשת - קאנבה (canva).

במהלך השנתיים האחרונות, במקרה או שלא, העסק שלי התחיל ללכת לכיוון של הדרכות קורסים לעיצוב ויזואלי בקנבה לארגונים חברתיים, לקהל רחב ולבעלי עסקים.

בשביל מה צריך קנבה בכלל?

כבעלת עסק יצירתי, את כל העיצובים והפרסומים של Ayelita עיצבתי בעצמי בקנבה, בנוסף לאיורים שלי שחלקם ידניים וחלקם דיגיטלים. זאת פלטפורמה ידידותית למשתמש, הכוללת תבניות מעוצבות מוכנות, כך שאפשר להעזר בהם או ליצור עיצוב מאפס, תלוי בהעדפות שלכם.


אחרי שהעברתי עשרות קורסים במרכזי צעירים, מתנ"סים, קהילות של בעלי עסקים, החלטתי לצלם קורס דיגיטלי שינגיש את המידע ויתן כלים למי שאוהב ללמוד לבד ורוצה לעצב בעצמו.


בקורס הדיגיטלי - עיצוב ויזואלי בקאנבה, אני מלמדת עקרונות בסיסיים בעיצוב כמו -קומפוזיציה נכונה, התאמת צבעים, היררכיה ואיזון, טיפוגרפיה ועוד. בנוסף לכלים הטכניים יש בקורס מגוון דוגמאות ותרגילים כדי שהלמידה תהיה מעשית ולא רק תיאורטית. תרגול זה כל הסיפור.

אז אם יש לכם תוכן מעולה ואתם רוצים שהמסר שלכם יתפוס את העין והלב, בואו ללמוד איך ליצור לו מעטפת נכונה ואסתטית.



בקורס המקיף תלמדו ליצור פליירים, כרטיסי ביקור לעסק, מצגות וסרטונים. תלמדו לערוך תמונות בקנבה, ליצור הדמיות (מוקאפים) ולהוריד קבצים לדפוס. קורס קאנבה שמתאים במיוחד לא.נשים עצמאיים ובעלי עסקים.


חברי מגזין אייליתה יהנו מהנחה של 20 אחוז - קוד הנחה - Canva20ayelita

קורס  קאנבה - שיעור של קנבה בשילוב בינה מלאכותית
קאנבה

אם אתם ממש לא מכירים את פלפורמת Canva, אתם יכולים להתחיל בקורס הבסיסי והקצר יותר - 12 שיעורים קצרים וממוקדים להכרות עם קנבה ולמידה של עקרונות עיצוב בסיסיים (שמתאימים כמובן לכל פלטפורמת עיצוב ויזואלי).

אם אתם כבר שולטים היטב בקנבה או שיש לכם מנוי פרו, אתם מומזנים להתעדכן בסדנאות החדשות שאני מפרסמת מעת לעת כמו - איך ליצור הכנסה נוספת מעיצובים בקנבה, איך יוצרים מצגת מקצועית , סרטוני סטופ מושן בקלות ועוד.



איך אני משתמשת בקאנבה בעסק שלי?


  • אני יוצרת מוצרים דיגיטליים כמו לוחות שנה ולוחות תכנון להדפסה, כמו בדוגמא כאן.

  • את כל הקורסים הדיגיטליים שלי צילמתי וערכתי ב- Canva בלבד!

  • אני יוצרת נדמיות לכל האיורים שלי בחנות האונליין Ayelita, כך שהלקוחות יוכלו לראות איך ההדפסים נראים כשהם ממסוגרים, בסלון, בחדר או במשרד.


  • אני יוצרת חומרים שיווקים וסרטונים לאינסטגרם העסקי שלי. בנוסף, יצרתי תבניות אינסטגרם מעוצבות בשפה אחידה לעריכה והתאמה. ניתן להתרשם ולרכוש במחיר מצחיק ממש כאן.

  • אני יוצרת קולאז'ים דיגיטליים בקלות וגם מלמדת בסדנאות שלי איך ליצור בעצמכם.

  • אני יוצרת לוחות השראה למגוון פרויקטים אישיים - עיצוב הבית, אלבומי תמונות, לוח חזון לקריירה, לוח השראה לאתר תדמית ועוד.

  • יצרתי מספר אתרי אינטרנט פשוטים באמצעות קאנבה. אתם מוזמנים להציץ כאן או להצטרף למרתון הקרוב בו תלמדו איl ליצור אתר תדמית יפיפה בקלות לעסק שלכם. כאן רצוי לציין שבניית אתר בקאנבה פחות מתאים לאתרים מורכבים או לחנויות אונליין. כמו כן, אין ממש שליטה על קידום האתר ועדיין אין אפשרות ליצור טפסים ליצירת קשר בתוך קאנבה. אם אין לכם אתר תדמית ואתם לא רוצים להשקיע בכומים גדולים בהקמה של אחד כזה, עיצוב אתר בקאנבה יכול להיות פיתרון מתאים עבורכם.




מוזמנים להגיב כאן, לשאול או להציץ בכל הדוגמאות באתר או באינסטגרם שלי.


, שבוע טוב לכולם!

100 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page